شاخص کل بورس با افت ۵۴ هزار و ۱۸۶ واحدی در ساعات ابتدایی معاملات امروز دوشنبه سوم شهریورماه به رقم یک میلیون و ۶۰۸ هزار واحد رسید.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۱:۰۶ شاخص کل بورس با ۵۴ هزار و ۱۸۶ واحد افت رقم یک میلیون و ۶۰۸ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۸۴۱۴ واحد کاهش به رقم ۴۵۶ هزار و ۷۰۶ واحد رسید. معامله‌گران تا این ساعت ۷۱۰ هزار معامله به ارزش ۹۹ هزار و ۲۴۱ میلیارد ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، مخابرات ایران و س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 فرابورس نیز با ۵۴۰ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۲۸۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۱۰۸ هزار و ۷۷۸ معامله انجام داده‌اند که ۱۶ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال ارزش داشت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهرزمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، سرمایه‌گذاری صبا تامین و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 543147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی US ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    30 1
    سرمایه تنها عامل مورد نیاز برای رشد صنعت نیست بلکه نو آوری نیروی انسانی مبتکر و خلاق مدیریت هوشمند و هدفمند و تعهد و وجدان کاری همه لازمه.
    • رج IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      5 0
      دقیقا، نیروی کار که همزمان متخصص و متعد بسیار کم شده حتی به تنهایی هم کمه